Mijn afspraak

Afspraak op onze vestiging? Bekijk onze maatregelen

Uitgangspunt vanuit de overheid, dus ook van ons, is dat wij terughoudend moeten zijn met face to face contacten. Zodoende zal Skils ook de komende periode met name via beeldbellen cliënten begeleiden. In sommige gevallen kan het echter zo zijn, dat we u het beste helpen door een afspraak op onze vestiging in te plannen. Wij hebben diverse maatregelen genomen om de kans op besmetting met het coronavirus zo klein mogelijk te houden:

  • Wij ontvangen u met een glimlach, maar schudden geen handen.
  • Wij verzoeken u in veel gevallen buiten te wachten, om veel personenverkeer in de wachtruimte en op de gang te voorkomen. U wordt door u behandelaar gebeld wanneer u binnen kunt komen, u wordt opgevangen door uw behandelaar en kunt meteen doorlopen. Zo minimaliseren wij het contact met andere bezoekers. Het kan per vestiging enigszins verschillen – als u vragen hebt, neem contact met ons op dan vertellen wij u wat de specifieke afspraken per locatie zijn.
  • Bij ontvangst zal uw behandelaar enkele vragen stellen om in te schatten of er een mogelijk besmettingsrisico is. Als er twijfels zijn over het besmettingsrisico, kan u gevraagd worden de vestiging te verlaten.
  • Waar mogelijk geven wij looproutes en bewegwijzering aan. Soms vragen wij u de vestiging via een andere weg te verlaten, dan dat u bent binnengekomen.
  • Uw behandelaar zal de kamer zo inrichten dat er 1,5 meter afstand kan worden gehouden.
  • Bij onze balie hangt plexiglas ter bescherming en markeren we op de grond 1,5 meter afstand.
  • In de wachtkamer staan minder stoelen.
  • Helaas kunnen wij u in deze periode geen koffie, thee of water aanbieden en zijn er geen tijdschriften.
  • Onze vestigingen worden vaker schoongemaakt.

Wat verwachten we van u?

  • Bezoek aan onze vestiging NIET als u de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, niezen, hoesten, kortademigheid, koorts (38 graden of meer), keelpijn, de afgelopen 1-2 weken opgetreden reuk- of smaakverlies, braken, diarree, of koorts.
  • Als er bij u thuis iemand ziek is of (zelfs lichte) klachten heeft, kom dan niet naar onze locatie.

Indien u (of een gezinslid) klachten hebt en om die reden niet naar onze locatie kunt komen, zullen wij de sessie met beeldbellen of telefonisch laten doorgaan.

  • Om uw wachttijd buiten zo kort mogelijk te laten duren, vragen wij u niet eerder dan 5 minuten aanwezig te zijn.
  • Mocht u onverhoopt toch hoesten of niezen op onze vestiging, doe dat dan in de binnenkant van de elleboog en houd er rekening mee dat u gevraagd wordt de vestiging te verlaten.
  • Bij binnenkomst en vertrek kunt u uw handen wassen of desinfecteren. Desinfectiegel is daarvoor beschikbaar.
  • Raak zo min mogelijk deurkrukken en andere oppervlakten aan.
  • Zorg dat u bij het lopen naar en van de spreekkamer zoveel als mogelijk 1,5 meter afstand houdt.
  • Kom alleen naar de afspraak. Neem geen andere personen mee.
  • Ga zoveel als mogelijk thuis naar het toilet en niet op onze vestiging.
  • Hang uw jas over uw stoel en niet op de kapstok.

Zorg dat u weet wanneer u mogelijk corona heeft

  • Tip: De app CORONAMELDER kunt u downloaden in de App Store. Deze app is door de Rijksoverheid ontwikkeld. Met het downloaden helpt u uzelf en anderen.
  • Extra check voordat u onze vestiging bezoekt: Als u op één of meer onderstaande vragen JA antwoordt, kom dan niet naar onze vestiging, maar maak een afspraak voor een telefonische of beeldbelafspraak.